Etusivu » Yleiset kaupalliset ehdot

Yleiset kaupalliset ehdot

Yleiset kaupalliset ehdot

1. Soveltaminen
 

Alla olevat yleiset kaupalliset ehdot koskevat kaikkia tilauksia, jotka tehdään verkkokaupassamme. Verkkokauppamme on suunnattu vain kuluttajille.
Kuluttaja on jokainen luonnollinen henkilö, joka on tehnyt oikeudellisen tapahtuman joka ei ole vaikuta ylimalkaisesti heidän liiketoimintaansa tai itsenäiseen ammattitoimintaansa. Yrittäjä on luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö tai henkilö, joka kykenee lainmukaiseen toimintaan, henkilökohtainen yritys, joka laillista tapahtumaa tehdessään toimii itse harjoittamassaan liiketoiminnassa tai itsenäisessä toiminnassa.

2. Sopimuksen kumppani, sopimuksen tekeminen, korjausmahdollisuudet

Ostosopimuksen tekee

AD-NET Adam Meron
Wodna 12
47200 KEDZIERZYN-KOZLE
PUOLA

ALV-Tunnus: PL7491413234
Y-Tunnus /REGON: 532241312 

Sijoittamalla tuotteet verkkomyymälään teemme sitovan tarjouksen tuotteillemme. Voit aluksi laittaa tuotteemme ostoskoriin ilman vastuuta ja korjata tiedot milloin tahansa ennen sitovan tilauksen tekemistä korjaustoimien avulla, jotka on ennakoitu ja selitetty tilauksen tekemisen yhteydessä. Sopimus tehdään napsauttamalla tilauspusnappia, mikä vahvistaa ostoskoriin asetettujen tuotteiden tarjouksen. Heti tilauksen tekemisen jälkeen saat vielä tilausvahvistuksen sähköpostitse.

3. Sopimuksen kieli, sopimuksen kirjoittaminen

Alkuperäinen kieli sopimuksen tekemiseen on englanti.
Kirjoitamme sopimuksen ja lähetämme sinulle tilauksen tiedot ja yleiset kaupalliset ehdot tekstimuodossa. Turvallisuussyistä sopimuksen tekstiä ei ole saatavana muualta verkosta.

4. Toimitusehdot
 
Tuotteiden toimittamia hintoja lukuun ottamatta lähetyskustannukset voidaan silti veloittaa. Saat lisätietoja mahdollisista lähetyskustannuksista tarjotuista tuotteista.
Toimitamme vain postilähetyksellä. Tuotteen itsenäinen noutaminen ei valitettavasti ole mahdollista.

5. Maksaminen
 
Kaupassamme sinulle on pääsääntöisesti tarjolla seuraavat maksuehdot:
 
Maksu etukäteen
Jos valitset maksutyypin "etukäteen", toimitamme sinulle pankkitilimme tiedot erillisessä sähköpostiviestissä ja toimitamme tavarat maksun suorituksen jälkeen.

Luottokortti -  PayPro SA / Przelewy24 (Dotpay)
Tilauksen yhteydessä annat luottokorttitietosi. Henkilöllisyytesi vahvistamisen jälkeen maksutapahtuma suoritetaan automaattisesti ja sovittu summa veloitetaan luottokortiltasi.

PayPro SA
ul. Pastelowa 8
60-198 Poznań
Puola

PayPal
Tilauksen aikana uudelleenohjaus tapahtuu verkkomyymälän sivustolta PayPalin verkkosivustolle. Jotta voit maksaa tilin summan PayPalin avulla, sinulla on oltava rekisteröity PayPal-tili, vaihtoehtoisesti sinun on ensin rekisteröidyttävä sinne, vahvistettava käyttöoikeudet ja vahvistettava maksumääräys meille. Tehtyäsi tilauksen myymäläämme, tilaamme PayPalilta maksutapahtuman. PayPal suorittaa maksutapahtuman automaattisesti jälkikäteen. Lisäohjeita saat tilauksen yhteydessä.

6. Myydyn tuotteen omistusoikeuden varaaminen

Tavarat ovat omaisuuttamme, kunnes maksu on kokonaisuudessaan suoritettu.

7. Kuljetusvauriot

Jos tavarat toimitetaan näkyvillä kuljetusvaurioilla, pyydämme ilmoittamaan virheistä tavarantoimittajalle mahdollisimman pian ja ottamaan yhteyttä meihin välittömästi. Valituksen viivästyminen/laiminlyönti tai yhteydenotto ei vaikuta laillisiin vaatimuksiisi ja niiden täytäntöönpanoon, etenkään takuuoikeuksiin. Autat meitä kuitenkin välittämällä valituksesi liikenteenharjoittajalle vaihtoehtoisesti kuljetusvakuutuksesta.

8. Takuu

Pakollinen lakisääteinen vastuu virheistä. Tietoja vaihtoehtoisista olemassa olevista lisätakeista ja niiden tarkoista ehdoista saat aina tuotteesta ja verkkokaupan omilta ohjesivuilta.

Asiakaspalvelu: Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kysymyksissä, reklamaatioissa ja muissa liikkeeseen liittyvissä aiheissa arkipäivisin klo 9.00–18.00 sähköpostitse.


9. Valitukset/reklamaatiot

Kaupastamme ostettujen tuotteiden vikoja koskevat valitukset tulee lähettää valituslomakkeella tai sähköpostitse, ilmoittaen yksityiskohdat ja liittämällä valokuvia viasta.
Tilauksesi käsittelyyn liittyvät tiedustelut tulee tehdä sähköisesti (yhteydenottolomakkeen kautta tai vastaamalla tilauksen tai valituksen vahvistukseen).

Käsittelemme valituksesi 14 päivän kuluessa täydellisen valituksen vastaanottopäivästä. Ilmoitamme sinulle valituksessasi olevista puutteista viipymättä. Tällaisella ilmoituksella lähetämme sinulle tietoja siitä, kuinka valituksessasi olevat puutteet voidaan korjata.

Haluamme myös ilmoittaa sinulle, että sinulla on mahdollisuus käyttää valitusten käsittelyä tuomioistuinten ulkopuolella ja Euroopan komission kehittämän riitojenratkaisumenettelyn mukaisesti verkossa.

10. Kiistojen ratkaiseminen

Euroopan komissio takaa riidanratkaisun verkossa ja löydät sen täältä. Emme ole velvollisia emmekä halua osallistua riitojen sovintoratkaisuun.

11. Palautus ja peruutus

Sinulla on oikeus purkaa sopimus 30 päivän kuluessa ilmoittamatta syytä. Peruutusaika on 30 päivää alkaen päivästä, jolloin sinä tai kolmas osapuoli, jolla oli lupa tuotteiden vastaanottoon (ei tavarantoimittaja), vastaanotti tuotteet.
Jotta voisit käyttää oikeuden purkaa sopimuksen, sinun on ilmoitettava meille (AD-NET, baby@vauvanhuoneen.fi), päätöksistäsi sopimuksen peruuttamisesta lausunnollasi (esim. postitse, faksilla tai sähköpostilla). Voit käyttää oheista peruuttamismuotoa, mutta se ei ole pakollinen.
 
Peruutuspäivän säilyttämiseksi riittää, kun lähetät tiedot viittaamalla peruutusoikeuden käyttämiseen ennen peruutusajan päättymistä.
 
Peruutustapahtuma
 
Jos peruutat sopimuksen, meidän on palautettava sinulle kaikki maksut, jotka olemme sinulta vastaanottaneet, mukaan lukien toimituskustannukset (lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka aiheutuvat siitä, että valitsit kalliimman toimitustavan) viimeistään 14 päivän kuluessa päivästä, jona saimme ilmoituksen sopimuksen irtisanomisesta. Palautamme rahat samalla maksutavalla kuin itse maksoit alkuperäisen tapahtuman, ellei kanssasi ole sovittu toisin; sinua ei lisäveloiteta rahanpalautuksesta mistään syystä. Voimme kieltäytyä rahanpalautuksesta, kunnes olemme saaneet palautetut tuotteet tai kunnes toimitat todisteet siitä, että olet lähettänyt tavarat ajoissa.
 
Sinun on lähetettävä tai siirrettävä tavarat meille tai osoitteeseen AD-NET (AD-NET, Wodna 12, 47200 Kedzierzyn-Kozle, Puola, baby@vauvanhuoneen.fi, Telefon: +48505833496) välittömästi ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua päivästä, jona ilmoitit meille palautusoikeuden käyttämisestä. Päivämäärä pätee, kun lähetät tavarat ennen 14 päivän määräajan päättymistä. Sinä vastaat tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista. Tavaroiden, joita ei niiden luonteen vuoksi voida lähettää normaalisti postitse, hinta on 40 euroa. Tavaroiden arvon menetyksestä on maksettava vain silloin, kun arvon menetys johtuu tavaroiden väärinkäytöstä, mikä voidaan tarkistaa tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimintojen perusteella.

Peruutuslomake

(Jos haluat peruuttaa sopimuksen, täytä tämä lomake ja lähetä se takaisin.)

– Vastaanottaja (AD-NET Adam Meron, Wodna 12, 47200 Kedzierzyn-Kozle, Puola, baby@vauvanhuoneen.fi, Telefon: +48505833496)

– Minä / me (*) peruutan täten minun / meidän (*) tekemän sopimuksen seuraavien tuotteiden ostamisesta
Tavarat (*) / seuraavan palvelun tarjoaminen (*)

– Tilattu (*) / vastaanotettu (*)
 

– Kuluttajan (kuluttajien) nimi
 

– Kuluttajan (kuluttajien) osoite
 

– Kuluttajan (kuluttajien) allekirjoitus (vain ilmoitusta varten paperilla)
 

– Päivämäärä

((*) Tarpeeton yliviivataan.

 



 

 


Siirry etusivulle
altaltalt
Käyttämällä tätä verkkosivustoa suostut käyttämään evästeitä. Lisätietoja löytyy Evästekäytännöstämme. .
Älä näytä tätä viestiä uudelleen.